[vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”3″ images=”2381,2384,2385,2382,2383″ img_size=”medium”][vc_column_text]

اجاره فولکس فولکس صورتی کروک آنقدر جذاب و بامزه هست که چه به عنوان ماشین عروس چه به عنوان دکور و تزئینات مراسم یا برای عکاسی قابل استفاده و عالی هست

 

اجاره خودرو های کلاسیک قدیمی | رنت ماشین | اجاره ماشین کلاسیک قدیمی

شما می توانید برای اجاره فولکس صورتی کروک همین حالا تماس بگیرید
۰۹۱۲۱۸۸۳۵۲۲ جهت مشاوره و رزرو کلیک کنید
حالا تصور کنید که این ماشین زیبا صورتی هم هست  هرچی از زیبایی و دلبر بودنش بگیم کمه شما اگر بخواید برای تولد استفاده کنید ما این ماشینو پیشنهاد میکنیم اگر بخواید برای عروسی استفاده کنید م این ماشینو پیشنهاد میکنیم  اگر بخواید برای عکاسی استفاده کنید پیشنهادش میکنیم اصلا برای هر استفاده ای این ماشین عالیه !
خودتون عکس هارو ببینید و قضاوت کنید اصلا نیاز به توضیح نداره با هر ایده و دیدگاهی که داشته باشی می تونی ازش استفاده کنی حتی لازم نیست اصلا فکر کنی که چیکار باید باهاش بکنی خود به خود ایده  بهت میده دیگه شما برای اجاره یه ماشین چی می خواید
دیدن ماشین های بیشتر

تاریخچه فولکس بیتل یا قورباغه ای 

فولکس واگن بیتل یا فولکس واگن سوسک که در ایران به فولکس قورباغه‌ای شهره است، یک خودرو تولید شده توسط فولکس‌واگن و یکی از مشهورترین خودروهای جهان است.

این خودرو در ایران با نام فولکس قورباغه‌ای شناخته می‌شود و در برخی منابع ترجمه نیز از عبارت فولکس سوسکی و فولکس کفش‌دوزکی یاد شده‌است.
فولکس قورباغه ای

هدف از طراحی این خودرو، تولید خودرویی اقتصادی و قابل استفاده برای عموم مردم بود.

این خودرو نخستین بار در سال ۱۹۳۸ و با نام فولکس واگن تیپ یک تولید شد. تولید فولکس واگن بیتل در سال ۱۹۹۴ دوباره با طراحی مدرن و با نام نیو بیتل (بیتل جدید) از سر گرفته شد و تا سال ۲۰۰۳ ادامه داشت که البته از جذابیت بیتل اصل برخوردار نیست.

با توجه به عمر طولانی تولید این خودرو سطح بسیار متنوعی از تجهیزات در مدل‌های گوناگون آن یافت می‌شود و از موتورهای گوناگونی بهره می‌برد. به‌جز مدل‌های استاندارد مدل‌های سفارشی گوناگونی نیز از این خودرو تولید شده‌است.

فولکس‌واگن بیتل با دارا بودن محبوب‌ترین طراحی خودرو تا کنون، طراحی سادهٔ خود را برای بیش از ۴۰ سال تغییر نداد. این خودرو توسط فردیناند پورشه به‌عنوان خودرویی ارزان برای مردم آلمان پس از جنگ جهانی دوم طراحی شد.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]فولکس صورتی[/vc_column_text][vc_column_text]اجاره ماشین عروس قدیمی | کرایه ماشین عروس کلاسیک | رنت ماشین عروس کلاسیک قدیمی | ماشین قدیمی فولکس بیتل فولکس غورباقه ای فولکس قرمز ماشین عروس فولکس[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]فولکس کروک[/vc_column_text][vc_column_text]اجاره ماشین عروس قدیمی | کرایه ماشین عروس کلاسیک | رنت ماشین عروس کلاسیک قدیمی | ماشین قدیمی فولکس بیتل فولکس غورباقه ای فولکس قرمز ماشین عروس فولکس

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]کلیپ اسپرت عروسی | اجاره ماشین عروس قدیمی[/vc_column_text][vc_column_text]فولکس صورتی کروک[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]1

 

 

[xyz-ips snippet=”star”][/vc_column_text][vc_empty_space][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

5 از 2 رأی